socker socker socker

ofy fasen nu satte sockersuget in.... 
 
det kom som ett riktigt jäkla knytnävslag i magen! Jag tänkte senast i morses att vad skönt det är att inte vara sugen på något! men tji fick jag!!
 
socker socker socker skriker kroppen!!
 
 
 
nu gäller det att se till att jag blir mätt snart så att jag inte faller för någon frestelse!! jag måste handla!! vi har inget här hemma, det är snart tomt i kylen och det får det INTE bli när man har ett sug from hell!! 
 
Så så fort jonatna kommer hem ska jag åka och handla. SJÄLV!! jag ska pka och handla sjölv. utan barn. hihi najs! kanske till och med ska lämna mobilen hemma "av misstag" så kan ingen ringa och tjata sönder mig om när jag kommer hem och säga " när kommer du???? bebis skriker" typ så...=) 
 
jag har hunnit med riktigt mycket idag. jag har dammat och städat nedervåningen tvättat upp all tvätt trodde jag, tills jag kom upp på lovisas rum och fick rena chocken kan jag lova.
 
Hon städade nämnligen för några dagar sen. jag gick dock inte upp och kollade dum som jag var för då hade jag besparat mig den näst intill hjärtinfalken jag höll på att få idag... 
 
Så hon har fått städa!
och för att det skulle bli rätt och inte bara att allt skulle slängas i 100 olika påsar eller att allt legat i ett hörn i rummet, s satt jag på en stol och hjälpte henne snällt men bestämt igenom hela rummet. Jag vgrar att staäda hennes rum. självklart dammsuger och dammar jag men inte plocket. det får hon göra själv, annars kan jag gå där uppe på hetid och plocka.
 
och nu sitter jag och skriver en inköpslista. dock så måste jag väcka filippa som sovit hur länge som hellst nu för mina bröst säger att det är dags för henne att äta. dom håller på att explodera!!
 
känns ungefär som dom här bomberna ser ut att göra! fi fan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0