Snart sova

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska bli 23 så pluttan kan äta och jag kan få gå och lägga mig och sova för det behövs!

Inatt sov vi väldigt dåligt då jag tror att hon hade ont i magen, så hon har legat och gnällt och gråtit sen 3 tiden... 

Men idag har det varit bra igen som tur var. 

Hon har gymmat i sitt nya gym;) 

Så här ser det ut, superfint tycker jag:) 

Idag har jag fart runt och dammat och tvättat hela dan, och Lovisa har suttit och hållt i pluttan hela dan med några undantag för amning, blöjbyten och när dom lekt med babygymet. 

Tur att jag har min stora tjej som kan hjälpa mig lite!

Nu sover Lovisa sen några timmar tillbaka. Hon var helt slut idag stackarn. 

Och den lilla pluttan ligger och tittar på mig oavbrutet. 




Snart borde hon bli hungrig! Jag hoppas på väldigt snart, mina ögon går i kors! 

Imorgon är det jobb för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0