Renoverar...

Jag och pluttig är fortfarande på maxmode och renoverar!! 

Just nu har vi dock en mat paus för lillan. 
Men snart kör vi igång igen! Provhytterna är nu monterade, färdigmålade, tapetserade, speglar är uppe och nu fattas bara krokar och lite smått sen är dom helt färdiga. 

Toaletten är målad så nu ska bara snickarna komma och slå upp en liten skiljevägg, och handfatsskåp och lite sånt sen är det färdigt där med. Men det är inte något mer jag kan göra där i alla fall!:) 

 Så här såg det ut för några timmar sen!

Skulle precis hälla upp ett glas juice och då märker jag att det är så lite kvar när jag hällt upp det jag skulle ha så jag känner mig tvungen att hälla upp resten med... Och så blir det så här!!



Varför gör man så??? Nu lyckades jag utan att spilla ta glaset till munnen denna gången men hur många gånger har man inte spillt för att det är för mycket i glaset och så får man torka och ha sig vilket är sjukt mycket jobbigare än om man bara hade tagit 2 klunkar och sen hällt upp resten! 

Knäppt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0