Nu börjar det

Ja början på denna veckan blev inte riktigt som jag tänkt mig... 

Jag skulle ju gjort matsedel för kommande vecka ( denna alltså) skrivit inköpslista och fixat med det och handlat i lugn och ro igår så att allt fanns hemma tills lchf veckorna började... Men så blev det ju inte. 

Har ju varit så jäklans mycket med renoveringen på jobbet så jag har inte hunnit något av det som var tänkt... 

Men så blir det ibland. 

I morses åt jag ägghack med majo. (3ägg, majonäs, dill, salt) 

Och till lunch blir det en sallad...


Nu är i alla fall kylen fylld igen:) 


Det blir lite mjukstart för ikväll ska vi till jonatans mamma och pappa och äta så den riktiga lchf kommer igång imorgon. Dock kommer jag äta frukt för det tror jag är bra för amningen med...

Nu ska jag äta sen amma sen försöka sova lite. Min dag började 05.20 i morses och sen vet jag inte vad som hände inatt när jag skulle amma och byta blöja för jag började kolla på Facebook och sånt så jag vet inte hur länge jag låg vaken för det:/ inte bra!! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0