Lördag morgon/ renovering

Jag är så nöjd med min lilla plutt som sovit mellan 23-04.20!! 

Försöker mata henne tätare på dan så att hon är mätt och fått i sig mycket så att hon sover mer på natten och det verkar ju gå bra än så länge! 

Dock har hon spytt väldigt mycket inatt.. Hon är en liten kräka-Maja! 

Nu sitter vi i soffan och ammar, jag har precis pumpat ur, då brösten var hårda som sten! Aj aj aj!! 

Snart ska vi fixa iordning oss för om 2 timmar ska vi hämta Jonatan och sen ska vi ner till maxmode och renovera! 

Det kommer bli toppen men det är MYCKET JOBB!! 

Vi ( Jonatan och min underbara svärfar) nya provhytter och ny toalett till personalen. Och sen lite andra "små" grejer! 

Hoppas du hade en bra alla <3 dag igår. Vi jobbade som små blå och på kvällen var jag och tjejerna hemma och hade myskväll:) 

Ha en toppen dag och ta hand om fig och dina nära! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0