Kvällsmat

Idag tycker jag dagen gått superfort men jag kan inte komma på att jag gjort något vidare... 

Körde ju mamma till flyget, sen hem och hänga lite tvätt, ammat, bytt 1000 blöjor, ammat igen, umgåtts med Lovisa, gjort ett fröknäcke. Ska lägga upp recept en annan dag. Och sen lagat mat... 

Ikväll fick det bli fläskkotlett med gräddspetskål och avokado och lite tomat... Dock råkade jag hälla i lite för mycket grädde så det blev lite slafsigt men det var för jäkla gott!:)


Nu sitter Lovisa och läser läxor och jag har ammat IGEN! Jag hinner knappt göra något mellan blöjbyten och amningarna tycker jag! 

Och dagarna går fruktansvärt fort!! 


Pluttis skrattar mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0