Jobb och föräldrakurs

Det är alltid full rulle när jag är på jobbet nu. Allt som mm kunnat göra under hel veckorna lite då och då mellan kunderna ska jag nu hinna göra på två dagar i veckan ( jag jobbar 2 dagar och ska vara mammaledig resten) och det är ganska tajt med tid och det är inte på något sätt så att det underlättar när man har en liten mini prinsessa som vill ha uppmärksamhet:) 

Men än så länge går det väldigt bra men jag blir alltid kvar mycket längre än jag tänkt mig och jag börjar även mycket tidigare än vad jag brukar för att hinna med allt.


Sen är det ju bara mysigt med de avbrotten man får göra för blöjbyten och amning:) 

Efter jobbet så gick jag och Jonatan och köpte nya byxor till honom och sen till BVC för att gå på föräldragrupp/föräldraträff. Kul att träffa lite andra nyblivna föräldrar och kunna dela lite erfarenheter och upplevelser! 

Sen åkte Jonatan till jobbet igen och jag och Filippa åkte hem till Lovisa som hade gjort en så fin skyllt till ponnyn golden boy i slöjden. Golden är min lillasysters ponny men hon rider inte längre och när vi tar hem hästarna igen så kommer golden hit så Lovisa kan rida och sköta om honom. 


Och nu sitter jag med en väldigt trött plutt i famnen som inte vill somna. Det är väldigt intressant att kolla på mammsen just nu:)


Snart är det dags att sova!ögonen går i kors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0