Imponerad

God morgon!!

Först måste jag ju säga att jag hade fel, eller inte rör och hållet men nästan. Dom gick hem igår... Dock inte helt utan protest. 


Innan det så hade han lipat lite om att dom inte hade några reflexer och att dom inte syntes om dom vingla ut i vägen. Vore ju inte så kul om dom blev påkörda osv.... :) 

Men nu är dom hemma i alla fall och sover som ett gäng bamsegrisar!

Dom enda som inte sover är jag och Filippa. Jag vill mer än gärna sova och hade kunnat offra min ena arm för att få sova mer men Filippa är inte av samma åsikt utan ligger och pratar och har sig i vaggan... 

Så nu ligger jag i valet och kvalet om jag ska lugga kvar i sängen och ha det varmt och skönt, eller om jag ska gå ut och slänga in all ved som Jonatan hämtade igår och som nu ligger intransporten. Eller om jag ska gå ut och gå en långpromenad...

Jag får suga på den karamellen några minuter tills ögonen går att öppna helt och hållet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0