Hemmadag

Jag och pluttan är hemma själva i helgen. 
Jonatan åkte till Stockholm igår för att jobba och Lovisa är hos sin pappa i helgen.

Jonatan kommer iof hem ikväll men det blir nog sent... 

Igår var mamma och lillasyster här och hade lite tjej kväll! 

Och idag så har jag och pluttan varit hemma och tagit det lugnt. Speciellt plutt. Hon har sovit hela dan med några undantag då hon blev hungrig av all sömn! 

Jag har passat på att sitta med alla kort som vi tagit under året och sätter in i ett album! Tar ju en sinnessjuk tid! Och nu när jag ätit lite lunch så tänkte jag gå och vila en stund för eftersom jag mellan 04-07.30 i morses låg och kollade på dopdekorationer och massa sånt så är jag inte allt för pigg men nu vakna naturligtvis lillan och är mega pigg och glad!:) 


Imorgon ska jag åka iväg och hämta ut ett paket som innehåller ett babygym. 
Så hon kan ligga och ha lite gymnastik på dagarna:) 

Ska visa imorgon när jag fått hem det, såg jättefint ut på bilderna, (och dyrt!)

Nä nu ska jag ha en meningsfull konversation med min dotter!;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0