Gladaste Bebin och förvirrad syster

Inatt har det varit lite annorlunda här hemma...

Vid 03 kom Lovisa ner och sa att hon hade så ont i magen och trodde att hon skulle behöva spy. Det kom inget spy men hon la sig i soffan för att sova vidare. 

05 vaknar Filippa och vill ha mat. 
05.30 vaknar Lovisa igen och tror att hon ska spy. Kommer inget. 

08 vaknar Filippa och vill ha mat igen. 
08. 15 vaknar Lovisa och kommer in i badrummet där jag byter blöja och då ser jag att hon är påklädd och iordninggjord, jag frågar varför hon har gjort sig iordning och on hon sovit med kläder på sig?! 

Nä men du sa ju att bussen snart gick och att jag var sen så jag gjorde mig ju iordning förut men då trodde jag ju att jag skulle spy... 

Nä men det har jag inte sagt... 

Jo det sa du förut... 

Lovisa har antagligen drömt att jag väckt henne och sagt att hon har bråttom till bussen så hon har varit uppe innan 03 och gjort sig klar för skolan. Och när hon blir för trött får hon ont i magen. Så där har vi förklaringen på det:) 
Haha tur var det väl att hon inte gick till bussen för då hade hon fått vänta länge:)

Så jag tänkte nu ta och sova en stund till men då har Filippa vaknat till och är lite för nöjd för att vilja sova...

Bildregn på en glad bebis:) 










Goding!! 

Idag ska vi vara hemma och ta det lugnt. Eller jag ska städa,tvätta, gå ut och gå.. Och ikväll kommer Filippas farmor och farfar hit en sväng:)

Nu ska jag försöka få bebisen att sova för imorgon blir det då ingen sovmorgon. Jobb tidigt! 



Kommentarer
Postat av: Marita

Så underbara bilder på en underbar goding!

Svar: haha ja hon är för söt när hon sätter igång med sitt flin=)
Frida Nävarp

2014-02-26 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0