Fy farao!

Usch vilken natt det har varit

Jag somnade kl 20.30 igår, och har sen dess varit uppe 4 gånger och matat pluttan och sen ytterligare några och bytt blöja. Sen av någon sjuk anledning har jag svettats dom en jäkla gris inatt. Vaknat och haft panik för att det varit så varmt. 

Sen har jag frusit son fasen och nästan skakat under täcket för att det varit så kallt... Så har det hållt på hela natten. Och nu har jag ont i magen! 

Nu är klockan 06.23 och nu är frågan om jag ska sova tills Lovisa ska gå upp om 45 minuter eller om jag ska försöka hålla mig vaken. 

Jo men en sak som jag verkligen beundrar Jonatan för år hur fasen han lyckas sova hela natten trotts att pluttan skriker pga lite magknip och jag som går upp och ner upp och ner i från sägen hur många ggr som helst på en natt....hur är det möjligt att inte ens vakna till en aning då??!! 

Just nu ligger Jonatan med armbågen vid min tinning och pluttan är på väg att somna om efter morgonens mål med mat.,, ( hoppas jag att hon är i alla fall) 

Nä jag somnar nog för tårarna bara rinner för att det svider så i ögonen! 

Men god morgon på dig! Hoppas att du får en bra fredag i alla fall!!

Mina fina flickor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0