Förstörd hy

Min hud mår inte bra av att vara på sjukhus!! 

Fy fasen så torr luft det är här. Lillan smörjer jag in med babyolja dör att hon inte ska fnasa sönder, men min hy har jag inte tagit hand om! 

Tvål och vatten har jag tvättat mig med i en vecka nu då min älskade söta sambo inte lyckats få med sminkborttagningen hit än. Så nu känns det som om jag håller påös att torka sönder i ansiktet. 

Du vet så som det känns när du bränt dig i solen och det inte gör ont längre med du måste smörja och smörja hela tiden för att all hud inte ska åka av... 

Och händerna är lika dana dom! 

Nä vi behöver verkligen komma hem nu! Jag måste rensa kroppen från socker med! Fy fasen så mycket godis jag ätit när vi varit här. Vidigt! Småäter godis för att jag inte äter någon riktig mat.  Inte bra!! 

Lillan är bättre!:) 
Hon har varit utan syrgasen sen i förmiddags, och jag hoppas att det kommer hålla sig på en bra nivå utan den inatt med och att hon inte blir ansträngd utan den. Än så länge så går det bra i alla fall!:) 

Och hon har varit vaken typ hela dan. Bara sovit lite små stunder och SEB varit på strålande humör. 

I morses vid 07 så åt hon och sen tänkte jag att vi skulle sova vidare då jag vart så trött men lilla fröken var helnöjd över att vara vaken! 


Så här låg hon bredvid mig och pratade till kl 9!! Onge!! 

Jag känner mig psykiskt helt slut efter denna veckan! Men snart kommer vi nog hem!:) 

( det blir mycket bebisbilder nu men det är inte så kul att visa er de vita väggarna vi kollar in i på dagarna:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0