Besök av farmor och storasyster

Idag fick lillan och jag besök av svärmor/farmor på förmiddagen. 
Hon hade med sig gitt fika och lite gott till mig vilket var väldigt uppskattat!:) 

Idag har hon gjort framsteg. Hon har varit av helt och hållet med syrgasen i ca 6 timmar och nu är den på igen. Men det är stor skillnad då hon bara klarat sig utan den någon timma de andra dagarna. Så nu börjar det hända något:)

Ikväll var Lovisa och Jonatan här och hälsade på oss och hade med sig lite mat. 
Men nu har som åkt hem igen så Lovisa kunde gå och lägga sig. Så nu är jag oc pluttan själva igen och hon ligger och äter och jag kollar på familjen annorlunda. 




Kommentarer
Postat av: Emma k

Kan du tänka dig 12 barn ;))

Svar: Haha nä du jag hoppar hellre framför ett tåg!:)
Frida Nävarp

2014-02-04 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0