Bengt 60 år!

Idag har det varit full rulle! 

Vi har varit inne i stamning jag har fått köpa lite nya kläder! Jonatan och pluttan tvättade bilen så hon har alltså INTE kommit i kontakt med någon annan än mig och Jonatan, inte varit i något drag eller blivit kall (förebyggande) och sen hem byta blöja, amma, byta blöja,laga mat, amma,byta blöja laga mat, börja äta, amma....... 

Jonatans pappa fyllde 60 i vecka så vi bjöd på lite mat ikväll och hade det trevligt. 


Dukningen...



Bordsdekoration...


60 åringen!!:) hipp hipp hurra!!:) 


Pluttan åt sov och bajsade!:)

Imorgon har jag massa att göra, jobba, köpa massa grejer för i vecka ska det renoveras på maxmode. Och så ska jag hämta Lovisa som ville sova över hos sin farfar inatt... Man får passa på när det är sportlov!:)

Nu ska jag sova! god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0