Stress innan jul!

Alltså är det en enda som kan ta det lugnt och känns ro inför jul?? 

Tycker alla stressar runt som galningar! 

Och jag är självklart inte bättre jag. Jag försöker hela tiden få så mycket gjort på kortast möjliga tid! 
Och det är ju inte alltid det blir så bra tyvärr! 

Bakat en massa julgodis i alla fall, och saffransbullar. 
Ska baka lite <3bröd till julafton med.

Igår var vi på lovisas julavslutning på skolan. Lovisa och några andra tjejer har tränat varenda rast hems terminen för att dansen skulle sitta och det gjorde den! Dom var grymma!:) 


Sen finsång! Detta är hela skolan som sjunger nu!:) 

Idag har jag jobbat, och sen skynda hem och byta av Jonatan som skulle iväg och jobba. Han har varit hemma med Filippa sp jag har kunnat jobba. Hon är dunderförkyld:( 




Jag har köpt klart mina klappar tack och lov så nu det sista är det jobba varje dag innan jul, och ta det lugnt. Så gott det går.

Ops nu vaknar Filippa och snorar. Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0