God fortsättning

Hej! 

Det är så fruktansvärt mycket hela tiden så jag har ingen tid över att uppdatera här:/ 

Men vi mår bra och har haft en jättebra jul. Många säger lugn och skön jul. Det har inte jag haft. Bra men allt ifrån lugn:) 

Kan man ha ett lugnt liv med en liten och eget företag? 

Jag fick en assistent i julklapp av mamma och pappa, en sån här.. 



Så ruggigt fin så jag blir lipgördig när jag ser den!!:) 

Sen fick jag en GHD hårfön av Jonatan... Har länge behövt en bra hårfön då mitt hår är väldigt tjockt så tar det en jäkla tid att torka det och min fön är på väg att ge sig. ( luktar bränt och går på högvarv och sen typ lägger av helt) så nu har jag den grymmaste fönen på marknaden! 4 min tar det att föna! I vanliga fall 10-13 min!! 



Och sen lite annat smått och gott:) Grease biljetter, pengar mm:) 






Lite kort om julen, imorgon ska vi till Stockholm och fira nyår med Charlotta och Jonas! 

Så nu hoppas jag att min lilla krångelmaja här somnar snart så jag kan packa!:)

Ha en underbar kväll och morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0