En bra dag

I morses efter att Lovisa åkt till skolan och Filippa fått sin morgongröt så bäddade jag ner Filippa i vagnen och gick ut på en promenad. 

Så skönt att dels koa ut och röra på sigen även få rensa huvudet lite:) 


8 km blev det totalt... 
När vi kom tillbaka så sov Filippa och jag passade på att mocka åt hästarna. 

Sen gick vi in och åt lite lunch. 


Det här lilla monstret är inte still många minuter på dagarna längre. Hon kryper runt som en galning och hittar allt som är lagom stort att tugga i sig! 

Sen var det rensning av badrumsskåp som gällde och sen plingade det i telen och jag fick ett mailet en bokningsbekräftelse... 
 


Jonatan älskade fina har bokat en massage åt mig:) "tyckte att du förtjänade det så som du sliter" sa han när jag ringde:) 

Så jäklans skönt det ska bli! :) 

Sen när Lovisa kom hem så gick vi ut till stöket och red. Först jag så hon kunde ha Filippa. 

När jag red runt i paddocken sa hon nöjt " mamma jag har lite picknick med Filippa här då:)" 


Söta små ungar:) 

Slulle ha gjort en syskon/familjefptogrsfering ikväll men det blev inställt i sistainiteb tyvärr så det får vi gör en annan dag. 
S istället blev det kvällsmat och mys i soffan med mina TVÅ(!!!) fina tjejer! Herregud jag har inte smält att jag har två barn än! Det kommer ta tid! 

Jonatan jobbar och sliter så honom får vi mysa med imorgon ist:) 

Nu är det natten för mig! Sov så gott! 



Kommentarer
Postat av: Marita

Oj så lik Filippa är Jonis på det fotot.En riktig kopia av honom när han var liten .

2014-12-03 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0