Träning, ridning och jäkla bok

Idag åkte vi ut till stallet och red och pysslade med hästarna ett tag och sen åkte jag och Linn in till gymmet och mötte upp Michaela för att träna spinning och core! 

Asjobbigt!! Är väl så klart det som är meningen med träning:) 

Filippa pluttan var med på core passet och låg på en matta bredvid mig och tjoa och tjimade!:) 

Sen gick vi till jobbet och hämtade lite listor för kompletteringar som jag var tvungen att få iväg idag... 

Och Filippa satt i vagnen med sin nya lite mer relaxed stil! 




Nu sover tjejerna sen några gillar tillbaka och jag har fastnat i denna jäkla boken!! 


Nu är klockan 02.14 ich jag måste sova för imorgon ringer klockan tidigt för då ska vi till Liseberg! Men det enda jag vill är att ta upp den förbannade boken och fortsätt  läsa!!! 

Får se om det blir någon sömn alls inatt!! 

Hoppas du sover gott i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0