Skjut mig!!

Fan jag är så trött!!! 

Klockan är ställd på 06.15 och Filippa brukar alltid vakna just vid 06.15 men idag!! Nä då ser vi till att vakna 05.04!!!! Vad fan 05!!!! Det är ju mitt i natten och det innebär att jag kommer vara så skit trött idag när jag verkligen inte kan vara det minsta trött-slö-frånvarande! 

Jäkla unge!:) 

Jag är trött så det knappt går att hålla upp ögonen och Filippa är super speedad!


Nu under tiden som jag skrivit har hon fått dn flaska välling och nu är hon helt slö ist! Och nu ska jag upp om 15 min! 
Låter så fånigten det är en viktig timme det där! Varenda minut är viktig sömn när man inte sover en hel natt någon gång! 

Nu ska jag upp och packa för mig, Filippa och Betty som ska vara hos farmor och farfar:) 

Sen kl 08.00 ska vi åka hemifrån flr att hämta upp mamma och sen till Stockholm!! 

Ha en riktigt bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0