Nytt i garderoben och jobb

Dagen började tidigt här idag. Först plockade jag lite hemma. Passade på när båda tjejerna låg och sov:) 

Sen körde jag Lovisa till skolan och Filippa till farmor och farfar där hon skulle vara på dan idag. 

Sen åkte jag till gymmet och körde ett pass där för att sen jobba mellan 10-18 med undantag för hämtning av barn:) 

Efter det gick jag lite på stan och hittade för omväxlingsskull lite kläder till Filippa. Det är tur att bebis kläderna är så billiga annars hade det varit jag som blivit anmäld till lyxfällan;) 

Sen drog vi till joes och käkade med min bror, Emma, Oscar och Jesper. 

Och nu när vi Kom hem så slängde jag ihop en sån här smögencheescake...


Imorgon ska vi nämligen få lite främmat och äta kräftor och lite annat smått ich gott!! 

Jo men herregud jag var och hämtade ut mina nya träningskläder idag!! 

OMG!! Så jäkla snygga och jag har nästan lust och åka o träna nu så jag får använda dom! 

Ska visa er nästa vecka när jag är på gymmet! 

Jonatan hånar mig lite för att jag köper nya träningskläder så fort jag tränar ( enligt honom bara någon gång ibland, och enligt mig rätt så ofta ändå) men jag hävdar att det är så mycket roligare att träna när man har nya och snygga kläder på sig och som sitter bra! 

Nä nu är det bäst att sova! Imorgon är det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0