Modemässan och konfirmation

Vi har kommit hem från Stockholm ( i lördags)efter att ha varit där sen i onsdags på mässan. Vi har nu köpt allt vad för sommaren 2015! 

Det brukar alltid vara endel man tycker mindre om och endel grejer man tycker är rent av fula i varje kollektion hos de flesta leverantörerna men i år var det svårt! Riktigt jäkla svårt att välja ut de bästa för allt var fint!! 

Svårt när man ska försöka få en bra bredd på sortimentet och utbudet i butiken! 


Det var jag, mamma, Filippa och Linn som åkte. Lovisa har varit hos sin pappa några dagar för att slippa följa med på mässan... 



Stannade till och köpte frozen yoghurt! Så ruggigt gott och precis livsfarligt!:) 


Filippa fick en fin huvudbonad för att slippa regnet när vi skulle till bilen:) hon klär till och med i en trasa på huvudet:) 


Här är vi och kollar på primadonnas vår och sommarkollektion!! 
Här tillsammans med Henrietta som säljer just primadonna! 


I lördags åkte jag och Filippa hem från Stockholm kl 05.30 för att hinna i tid till min kusin elsas komfirmation. 

Det var så fint och jag som är så blödig fick kämpa för att hålla tårarna borta! 


Fina fina familjen Nävarp-Frisk! Min faster hennes man Magnus, kusiner! 





Filippa gör reklam! Haha nä det var kul för det står ju folk på torget i stan och lämnar ut flygblad för olika partier ich så sträckte en kille fram ett flygblad och jag grabbade åt mig det för att ha något att fläkta med då svetten forsade praktiskt taget från pannan, så jag satt där i kyrkan och vifta och sen när vi gick ut så gav jag det till filippa för att hon skulle ha något att greja med... Efter någon timme i så ser jag vad det står! 

Komiskt var det i alla fall;) 


Igår kväll hämtade jag Jonatan i stan som kom med tåget från Stockholm. Han har varit i Tyskland sen i torsdags på världens största dataspelsmässa. Så nu är hela familjen samlade! 

Han hade köpt fina presenter till oss! 



Lovisa fick Marc Jacobs parfymer och jag fick smink, sminkväska, necessär och massa olika fina krämer! 

Sen idag har jag plockat iordning då det var visning på huset igen. Det var några som var förra veckan och är intresserade och ville se det igen:) 



Och till lunch blev det en snabb dallrade för att få i oss lite energi! 
Dock så vet i fasen om det hjälpe något:/

Sen brgav vi oss till jobbet och jag och Filippa tog en fika med min bror, Emma och lille Oscar!:) 

Nu ska jag prata med Lovisa innan hon ska sova, imorgon är ju andra dagen i skolan för höstterminen:) 

Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0