Liseberg och jobb

I fredags var jag, Filippa, Lovisa och min kusin Sally som är lika gammal som Lovisa på Liseberg! 

Lovisa ich Sally åkte så mycket dom bara kunde, jag läste och Filippa satt i vagnen och lekte! 



Tjejerna var det inte lätt att få kort på då dom bara sprang fram och sa " nu åker vi .... Kom mamma" så det enda jag har på dom är när dom är på väg bort och suddigt är det med:) 

Och innan vi skulle åka hem till pappa för lite mat så spelade vi på chokladhjulet och gissa vad!!! 

Jag vann!!!!! Weeeeeeiiiiihoooo!! 



Sen åkte vi till pappa och Carina och fick god mat! Och sen hem med Sally! 




I lördag jobbade jag och sen på kvällen kom Fredrik, Emma och lille Oscar och Jajje hem och åt och hade de trevligt:) 

Och igår städade vi som hejsan för idag är det den första visningen av huset....
Så får vi se hur många sådana det blir;)

Så nu sitter jag och Filippa slit på jobbet! 

Lovisa är snäll och är och handlar åt mamma som är lite krasslig. Och jag hoppas innerligt att hon blir pigg snarast för på onsdag åker vi till Stockholm för att gå på modemässan och göra alla inköp för nästa sommar! 

Det är till att vara ute i god tid det!:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0