Jobb och träning

Idag stack jag iväg och åt lunch med Emma och Elsa:) har inte setts på hela sommaren så det va kul att ses igen:) 


Filippa och Elsa:)


OMG!! 

Jag jobbade till 17.45 sen gick jag till gymmet igen och körde 30 min core och 30 min bodypump! 

De sista 2-3 minuterna på bp struntade jag i för då började det svartna för ögonen så antog att kroppen s att den var lite för trött:) 

Nu ligger jag i soffan med en trött liten Filippa på magen ich en Lovisa som gör allt för att vara vaken så nu masserar hon till och med mina fötter för att slippa sova! 

Och vad skulle jag vara för mamma om jag inte lät henne prova på ett framtida yrke?! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0