Igår var det tävling och idag

Knappt att jag själv förstog den rubriken men det får va:) 

Igår jobbade jag lite på morgonen sen hem för att fixa lite inför en visning av huset igen. 

Sen åkte jag, Jonatan och Filippa till floby för att hälsa på jonatans farfar. 

Och sen på kvällen så tävlade Lovisa och då var vi där:) 

Filippa och mormor hejjar på:) 




2 felfria rundor blev det. Ich på söndag är det dags igen fast då blir det på golden:) 

Idag var jag och tränade på morgonen sen jobb och sen hem och hämta Lovisa och hästar för att åka och rida hemma hos mamma ( i paddocken) och sen åka med golden till veterinären för en vaccination:) 

Nu har vi ätit kvällsmat och Filippa har badat och Lovisa duschat. Och nu ska jag läsa min älskade hembakat!:) 



Och Filippa underhåller sig själv med hjälp av mina fötter:) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0