Godmorgon!

Vilken skön morgon!! 
Lagom kallt, solen skiner och jag har bara vaknat 3 ggr inatt! Jag känner mig nästan pigg!!!:) 

Jag lämnade Filippa hemma hos Jonatan imorses när Lovisa åkt till skolan så åkte jag in ich tränade en stund. 

25 min på crosstrainern. 




Ny tröja, eller nya och ny den har hängt i garderoben några veckor för att det varit för varmt att ha på sig långärmat och långbyxor men nu äntligen kan man börja använda ordentliga kläder igen!!! 

Den är i allafall vanligt enkel men med lite spets på axlarna:)

Kylan är väldigt välkommen enligt mig! 


Nu har jag ätit frukost! 

Kvarg och hallon...



Nu kommer det kunder måste springa! 

Kram 
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0