Vaccination och playdate!

Idag har vi varit på BVC på 3 månaderskontrollen och då var det även dags för att vaccinera pluttan! 

Och hon var så glad och sprallig, pratade och mig så fint MIT sköterskan och så rätt vad det är så fick jag hålla fast hennes små knubbiga ben ich så fick hon två sprutor. En i vardera lår och hon blev så ledsen;( den ena gör ont både att få den och efteråt och mitt hjärta blöder verkligen när hon är ledsen! 

Och som om det inte räckte med dom jäkla sorutorna så är hon så ledsen och dämpad. Ser så ledsen ut hela tiden ich rätt vad det är så blir hon helt otröstlig! 

Nu har hon äntligen somnat och jag ich Lovisa kollar på lyxfällan! 


Hon växer så bra och nu är hon 62.5 cm lång:) 

Efter BVC så jobbade jag några timmar ich sen åkte jag och Filippa med lunch till Emma och Elsa:) 



Dom håller sig än så länge på lagom avstånd från varandra:) 




Imorgon ska vi vara hemma och bara vara! Jag ska slänga in en stycke kött i ugnen på morgonen för imorgon kväll blir det pulled pork!:) 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0