söndag

vilket jäkla fint väder det är!! 

Igår var vi hos Jonatans farfar efter jobbet och fikade lite och så med honom...
 
lillsnuttan skrattade så gott när g-farfar pratade med henne=) 
 
Jo men en sak som jag funderat på... min farfar säger ju jag att han är lovisa och filippas gammelfarfar men jag säger ju även att lennart ( jonatans farfar) är filippas gammelfarfar. och lika så med farmödrar och morföräldrarna... men är det så? eller heter det gammelmorfar när det är på min sida oavsett om det är min farfar? väldigt rörigt det här med vad alla är till varandra=) 
 
 
filippa lööövs sina solbriller=) 
 
 
sen igår kväll kom Sussi, jonny och deras lilla Sebastian hit. Sebastian kom 2 veckor efter Filippa men var beräknad att komma en v tidigare=) 
 
Och jajje var redan här men inte att förglömma=) 
 
Så vi grillade för första gången denna säsongen, och det var vi troligtvis inte ensamma om att göra igår=) 
men som vanligt glömmer jag alltid att ta kort på kvällen... 
 
och i morses så blev det frukost ute=) dock så måste vi verkligen köpa utemöbler hit!
 
 
sen har jag och filippa legat ute hela dan.. jag i solen och filippa i skugga=) 
 
 
 
och så lite mys... 
 
 
Nu ska jag jobba, måste göra sommar schema och sen planera för annonsering osv... Jonatan är duktig och klipper gräset och lovisa håller på att tjata hål i huvudet på mig. Hon har ingen att leka med idag och då tror hon att jorden kommer att gå under=) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0