Saturday!

Idag har jag jobbat några timmar och efter det så gick jag jonatanoch Jajje och käka på joe's! 
Blir alltid lika förvånad när man är ute och äter och jag ber om att få byta ut klyftpotatisen mot stekta grönsaker. Och till svar får man " ska du inte ha potatisen alls?" Nä utan bara grönsaker... 

Och när tallriken kommer in är den full med massa potatis ändå.... Varför? 

Sen åkte vi till min faster och hämtade Lovisa hon har lekt med min kusin hela dan. (dom är lika gamla) vi blev sittande där en stund och sen åkte vi hem! 

Filippa har knappt sovit något idag så hon har varit mega grinig eller väldigt övertrött skulle jag nog säga! Så har gått runt med henne ett Br tag för att hon skulle somna och när hon väl gjorde det så skyndade jag mig att städa lite här! 

Ich nu har Lovisa gjort fruktsallad som vi äter frammför gladiatorerna!:) 









 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0