Rörig dag!

Idag har jag varit på vårdcentralen med Lovisa som har haft problem med sitt ena knä ett tag. Och det visade sig att hon har schlatter i knäet, så nu sk vi ringa en sjukgymnast för att hon ska få övningar som hon ska göra några ggr om dagen...



Filippusen tyckte att det var roligt hos farbror doktorn:) 

Sen åkte Lovisa tillbaka till sin farfar ich jag och Filippa åkte till Hjo och hem och hobby för att köpa lite grejer till dopet och sedan handla mat. 

Nu har jag tre plåtar med små maränger i ugnen och så har jag hunnit vila några minuter. Fattar inte varför jag är så trött hela tiden??!! 

Ja... Snart ska jag köra Jonatan in till stan och så kolla på något att lägga i några påskägg:) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0