Promenad

Vi har nyss kommit tillbaka efter en långpromenad. 
Vi gick till filippas farmor och farfar, åt frukost där ( frukost för mig fika för dom:) sen gick vi hem och kom hem för ca 1 timme sen. 


Betty orkade inte hela vägen så hon fick skjuts av Filippa:) 



1.3 mil blev det totalt! 

Nu ligger jag med min lilla plutta i soffan då hon har blivit lite gnällig igen. Hon var på så himla bra humör när vi var hos farmor ich farfar men nu är hon gnällig och lite hängig igen. Inatt fick hon alvedon så hon kanske behöver en till?! 

Hon verkar ju fortfarande vara öm i låren! 


Så svårt att veta hur man ska göra tycker jag... Men hon får sova lite så får jag se om hon blir piggare sen... 

Nu ska jag plocka lite här! 

Kommentarer
Postat av: Marita

Hon längtar nog tillbaka till farmor och farfar ...förstår du väl :)

2014-04-25 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0