Norrland here we come!

Sitter i bilen sen några timmar tillbaka och är på väg upp till jonatans släkt i Norrland! 


Nu är vi i Sundsvall om en stund dör vi ska stanna och fixa lite smått och gott och sen drar vi vidare... 

Jonatan jobbade inatt så jag och Filippa skulle hämta upp honom kl 07.00 men nästan framme kom jag på att Betty jäkeln var kvar hemma. Ute. Så det var ju bara att vända och åka hem ich hämta henne... Filippa lyckades jag i alla fall få med mig direkt så henne glömde jag inte:) 
Haha så rolig, då kom hon travande när jag ropade på henne från bilen och studsade in och satte sig i bak:)


Filippa har varit väldigt duktig hittills, hon har sovit nästan hela tiden förutom då vi stannat för att mata henne en gång och lunch en gång då vi med passade på att äta. Men nu sover hon igen:) 



Nä nu måste jag kolla på vägen annars spyr jag! ( åksjuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0