Mycket smink

Herregud jag börjar se förbannat sluten ut!! 

Jag kan meddela att det pudret jag har som ligger i en liten dosa sa dom på kicks att den skulle hålla i 6 månader... 

Det gör den INTE!! Sen Filippa kom för 2,5 månader sen så har jag redan gjort slut på en hel!! 

Jag kände mig bra mycket piggare och fräschare tre dagar efter förlossningen än vad jag gör nu!! 



Det här är tre dagar efter förlossningen...


Och detta är nu!! OMG!! Ser du den brutala ja jag vet inte vad jag ska kalla det?! Sträck rynka grop skåra krater i mitt ansikte! Det är inte längre påsar det är stor gropar under ögonen på mig!! 

Och det är bara det som syns där. Osminkad är ingen kul syn! Blev som ett jäkla kopieringspapper är jag! Jag måste sola!! Sola och träna jag måste bli piggare! 

Nä tvi farao! 

Bäst att sova så får jag lägga på ärtor imorgon när jag vaknar!! 




Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är åldern Frida, det är åldern!

Svar: Ja fy fasen! Kombination av ålder och trötthet:) mest trötthet tror jag;)
Frida Nävarp

2014-04-10 @ 09:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0