Mellansel

Vi kom fram igår runt 18.30 tiden och då hade vi kört nästan hela tiden! 

De sista 17 milen från Sundsvall var riktigt riktigt sega vill jag lova! 
Men tillslut kol vi fram och vi hälsade lite snabbt på Anna ( jonatans mormor) och sen gick vi till Tord ( jonatans morbror) och hans familj. Tord hade kalas då han fyllde 60 år!! :) 

Idag har vi inte gjort många knop! Gått ca 8 km och hälsat på jonatans kusin och hans mamma. Och så har vi jobbat lite och handlat och lagat mat... Trots att det är en bråkdel av vad vi brukar göra hemma så har dagen gått fort tycker jag!:) 

Jo men herregud jag och Filippa har ju sovit ca 1,5 timme dig med. Hon har sovit dåligt inatt och jag har sovit ich vaknat minst en gång i timmen sen kl 02.00 inatt:/  för att sen vakna och vara het vaken sen kl 05! Jäkla unge:) 


Nu ska Filippa sova och jag och Jonatan ska kolla på en film! 

Imorgon ska vi till Umeå! 

Sov så gott!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0