Massa maränger

Farao så mycket maränger jag har gjort idag! Ich än är det inte klart!:) imorgon blir det några plåtar till. 

Och så är det pom pom tillverkning och så ska jag baka det sista inför dopet! 

Tur att jag har mina listor annars hade allt varit en enda röra och jag hade inte vetat vad jag skulle göra eller vad som är gjort heller för den delen! 

Ikväll har jag och Lill pluttan varit själva och vi har myst i soffan. Hon är så gosig på kvällarna och jag är inte sen på att haka på hennes mysstunder:)


Nu sover hon och jag ska göra detsamma! Om Betty kan se till att vara tyst någon gång! 
Vet inte vad det är med henne. Hon hittade sin leksaksmus som varit borta ett tag och ända sen hon hittade den har hon pipit gnällt och gnytt. Hon ligger och kollar på den och gnäller hon har den i munnen ich gnäller, kastar jag den så gnäller hon sammtidigt som hon springer och hämtar den... 

Knepiga hund! 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0