Låååång promenad och pom pims

Jag och Filippa vaknade 05.45 och jag ville hellst gå och skjuta mig själv just då men matade henne och då vaknade jag ju till så gjorde oss klara gick ut till stallet och släpte ut hästarna och sen gick vi en omväg till svärföräldrarna... 




Så stannade till där ich matade Filippa och sen gick vi hem igen:) 

1.6 mil blev det totalt! 


Sen gjorde jag en omgång med maränger som fortfarande står i ugnen och under tiden gör jag pom poms som jag ska ha som dekoration på dopet! 


Vinaren är inte min;) 

Kom dock på efter att jag vecklat ut den första att det blir både svårt att få med alla om dom ska vara så stora och att dom blir skrynkliga och fula innan vi är på plats med dom i lokalen vi ska vara efter dopet. så jag får veckla ut dom när jag är där:) 

Har köpt tre olika färger med silkes papper. Cerise, vit och ljusrosa:) 

Så nu är det bara att vika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0