Jobb

Idag vaknade jag rätt tidigt av mig själv så jag passade på att göra mig klar och så i lugn och ro sen väckte jag Lovisa som skulle göra sig klar inför skolan. 

Och vid 7.15 väckte jag Filippa matade henne och sen åkte jag till jobbet! 

Lika bra att vara där tidigt så man hinner med lite innan halva dan försvunnit! 

Det är så kul för nu börjar det komma in riktigt mycket badkläder för sommaren! 

Efter jobbet kom pappa hit och vi åkte till min faster och hälsade på!:) 


Det blev lite Filippa-mys:) 

Sen åkte jag hem och jag och Lovisa red en stund sen tog jag och Filippa en promenad på 4 km! 


Nu sitter jag i soffan med en Filippa som precis domnat efter att hon skrikit sig blå för att hon var så övertrött! 

Men nu är hon tyst och lugn igen:) 

Snart ska jag sova så hoppas att natten blir bra och att du med kommer att sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0