Jobb söndag

Idag jobbade jag mellan 12-16 som du vet och innan dess hann jag fixa iordning hästarna och sy ett par byxor till Filippa:) 

Kul att du när man kommit igång lite! 


Sen vart det som sagt jobb och det va ganska lugnt idag men det kan vara bra ibland med så hinner man göra lite annat:) 

Filippa körde ett träningspass så det heter duga;) 


och precis innan stängning kom Jonatan och Lovisa ner och så gick vi ut och åt! 
Skönt att slippa laga mat!! 

Sen köpte vi med lite fika och åkte till svärföräldrarna och fikade!:)

Nu ska jag bara hoppa in i duschen sen mata Filippa och sen SOVA!! 

Jag längtar verkligen efter min säng just nu! Döds trött!! 

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0