Jobb jobb

Idag har jag jobbat hela dan! Vi stängde kl 17 men jag satt kvar ett tag till och gjorde klart det jag höll på med sen gick jag och Filippa och handlade lite så vi har någon frukost imorgon! 

Sen åkte vi hem och myste framför SVT play och ryttareliten!

Filippa har varit väldigt upp och ner i sitt humör. Ena sekunder glad och nästa gallskriker hon och är helt otröstlig. Hemskt ju!!

Nu har vi varit ute och tagit in hästarna och lagt oss i sängen/vaggan och jag kollar på Sveriges mästerkock på datorn. 

Nu ska jag med sova förhoppningsvis hela natten om inte någon av de 4 pojkar/killar/män ( Jonatan och några av hans lumparkompisar bastar och "tar lite förfriskningar" om man säger så) som kommer att komma inramlandes här inatt eller Filippa väcker mig. 

Imorgon är det jobb igen så bäst att försöka vara så pigg som möjligt!! 

Sov så gott!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0