Jäkla onge!!

Fy farao så trött jag är! 

La oss tidigt och jag somnade nog inte senare än 23! Men sen ringde mamma från USA 30 min senare och så pratade jag med henne en stund sen kunde jag inte somna om förrän vid 01.30 tiden. 

Och självklart vaknade Filippa 02 och skulle ha mat! Sen vaknade hon 05.30 igen. Åt och sen precis när jag började somna om får jag den brutalaste altan över hela överkroppen och Filippa hade spy i hela ansiktet och på sig själv med så det var bara att gå upp och duscha båda två och sen var Filippa överlycklig och superpigg. Så vi körde lite babymassage och sen lek i babygymet! 






Nu är hon trött igen och jag... Trött är en underdrift så det heter duga! 


Så nu är det väl lika Bra att sätta igång med dagens bestyr! 

Idag kl 15.00 är det vägmöte! Och i pr föll lotten på oss att ha det här! 

Dubförstå det är så när det inte finns någon asfalterad väg här ute utan bara grus då måste man ha vägmöte en gång om året för att få bidrag för den!:) 

Så idag kommer hela styrelsen för vägen;) 
Så nu ska jag baka lite tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0