Dagen och sötaste skrattet!

Då så! 

Jobbat sen tidigt i morses och fixat med beställningar för veckan ich lite annat som måste fixas. Sen var jag på babymassage med Filippa som verkade njuta för fullt! 

Dock så låg hon i 30 minuter och kollade på den lilla bebiskillen på madrassen bredvid hela tiden!:) 

Efter det så blev det lite mer jobb ich en snabb lunch! 


Sen åkte vi hem och fixade lite mat och så!

Har varit och hämtat ett paket från fitnessguru som kommit idag! Massa noll kallorinudlar! 

Så ikväll blev det pastasås gjord på grädde/matlagningsgrädde, några soltorkade tomater, buljong, fond, kryddor, färsk broccoli, cocktailtomater ioch  sist grillad kyckling! 

Och jag fick nudlarna och dom andra vanlig pasta! Skit gott!! 



Och nu håller jag på att tvätta, städa och grejar, dock så tröttnade pluttan på att ligga i sitt gym så nu har jag busat liters henne! 

Om du har instagram så heter jag fridanavarp där. La precis upp den sötaste lilla filmsnutten på Filippa när hon för första gången skrattar med ljud på riktigt!:) så jäkla söt!!

Nu tränar hon nacken!


Och den söndertrasade mamman kollar på när dottern kämpar:) 


Nu hör jag att Lovisa kommer hem från sin kompis så nu ska vi ha lite mys:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0