Bak och gnälldag

Idag har jag inte varit utanför dörren förutom när jag mockade och släpte in hästarna nu på kvällen!

Jag har bakat till filippas dop. Idag blev det 4 omgångar med Dumlekakor och 4 satser chokladbollar! 

Du kan ju förstå att jag har rullat bollar idag!! 

Och det tar ju en sinnessjuk tid näran har ett gnälligt litet monster hemma med när man ska få något gjort!! 

Jo jag har ju för sjuttan varit och handlat lite idag! Det har jag glömt av! 

Jag har beställt nappar till Filippa från namnnappen.se och här är en av dom! 


Ska beställa några mer tänkte jag. Tig tre till en början för att se om hon gillade dom och dom funka toppen!! 

Nu sover båda tjejerna och jag ska snart knata iväg till sängen jag med! Så fort greys är slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0