Baby massage och mr

dig jobbade jag på förmiddagen och sen kl 14.00 var det dags för baby massage igen:) 

Idag masserade vi även magen. ( vi började med benen förra v) man tar lite i taget för att vänja barnet. 

Efter det åkte jag Filippa och Jonatan till Lidköping där jag skulle göra en magnet röntgen av min fotled som fortfarande inte är bra sen jag gick omkull med Ädel för 1 år sedan... Så nu får vi se vad det visar... 

Jo men jag måste ju visa lite kläder som jag köpte igår och som Filippa fick av mamma och Linn när dom kom från USA! 









Så söta saker va? Och så fick hon 2 helt underbart fina klänningar som hon ska ha på dopet!:) 

Så det är första gången jag är glad över att Filippa har en lite slapp magmun vilket gör att hon kräks en hel del, och det gör ju att jag nu får byta kläder på henne efter dopet mer än en gång utan att folk tycker att jag är ytlig;) 
Lovisa hade likadant när hon var liten) 

Nu ska jag släppa in hästarna och sen är det dags att sova!! Lovisa är hos sin farfar inatt så det är bara jag Filippa och Jonatan hemma men det är väldigt mysigt det med:) 


God natt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0