Villa familjens mässa

Jag är med mamma och hjälper henne på villa familjens mässa i helgen och visar olika symaskiner.

Jag har blivit bjuden på lunch dig av Mickaela! Sån lyx!:) är så glad över att ha så fina vänner men det säger man för sällan till dom!!

Men ni ska veta att jag är väldigt glad att ha er i mitt liv!!

Nu sitter jag och broderar på en sån jäkla grym brodermaskin så nu har bebis 2 handdukar med en nakle på tills den kommer. Man måste ju börja någonstans;)

Jag har inte köpt eller skaffat något till bebis än utan det blir väl panik det sista när jag fattar att det är 1 vecka kvar till beräknad förlossning!! :) men då får det bli så. Jag är lite Nojig över att skaffa saker fortfarande då jag hela tiden tror att det ska hända något... Men det kommer! Och då lär jag väl shoppa gärnet ist:)

Ikväll ska jag ut och äta med Emma! Thai mat blir det! Buffé!! Så satans gott!!

Ser ni vad långt mitt hår börjar bli?! Och tjockt är det med! ( och solblekt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0