v 24

Idag går jag in i v 24. Jag hänger inte riktigt med känner jag men det har jag ju sagt förr=) 
 
Bebisens sparkar är tillräckligt hårda för att man ska kunna känna dom utifrån och både Jonatan och Lovisa har kunnat känna den flera gånger. Den rör sig mest på kvällen och förmiddagen/ morgonen men även några ggr under dagen kan jag känna hur den lever där inne. 
 
Jag mår bra i graviditeten nu och nästan allt illamående har släppt. Det kan komma någon gång ibland men inte alls ofta längre. Jag springer upp ca 2 ggr / natt och kissar och har gjort hela tiden sen jag var bara några veckor gången. 
 
Råmjölkenfinns där men det läcker tack och lov inget. Jag vet inte vad jag gått upp numen för ca 2 veckor sedan hade jag bara gått upp 1 kg så jag ska försöka väga mig snart igen. Nästa MVC besök är den 9 oktober. 
 
Här är en magbild från idag.
 
 
Nu går det i alla fall inte att ta miste på att jag är gravid iaf=) 
 
men vilken skillnad det är och jag tycker att det händer mycket från vecka till vecka. 
 
här är en bildfrån vecka16. alltså 8 veckor emellan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0