V. 23

Idag har jag gått in i v 23 och 55% är avklarat:)

Ligger i sängen och ska sova tänkte jag men bebis härjar runt där inne så det heter duga och det är sjukt kul att ligga och kolla på magen som åker åt alla möjliga håll och rätt vad det är så kommer det antagligen upp en fot som sparkar till ordentligt så det blir som en rejäl utbuktning på magen:)

Så himla mysigt och otroligt att det faktiskt ligger en mini människa där inne:)

Denna veckan har bebisen vaknat till mellan 21.30 och 22.30 och så håller den igång ett tag med ett riktigt gympa pass och sen somnar den igen:)

Nu ska jag försöka sova lite känns som om det behövs om 3 timmar jag har dygnat. Det du!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0