Sov dags

Handlingen gick förvånansvärt bra;)

Han kom hem nöjd och glad och berättade att det fanns inga champinjoner på burk men han köpte färska ist " och jag plockade dom med händerna och la i påsen" sa han nöjt. Alltså jag tycker han är så fantastiskt rolig ibland och undrar lite hur han tror att det går till när andra handlar. Att man lämnar listan i ett hål i väggen och sen kommer varorna färdigpackade i en vagn till bilen?!

Haha ja jag ligger och fnissar för mig själv när jag tänker på det:)

Ikväll har jag kollat på filmen " it's complicated" och jag tycker den är lika rolig varje gång och ligger och skrattar högt åt den! Har du inte sett den måste du göra det!

Nu ska jag och min blåa kropp sova!

God natt!

Blåmärke på knät..ser du vilka konstiga ränder det är mitt i... Måste ha varit något jag slog i men kan inte fatta vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0