Semester

Jag har varit inne och jobbat några timmar idag och det räckte för att jag sen skulle vara totalt slutkörd!

Passade på att äta lunch ihop med min faster när jag var inne i stan och nu ligger jag och Betty i soffan och slappar.

Ska snart packa lite då vi ska iväg på lite semester, vilket ska bli väldigt skönt.
En vecka ska vi vara borta så ikväll kommer lillasyster hit och installerar sig.

( hon ska vara husvakt när vi är borta)

Vi ska till Grekland och det ska bli så underbart skönt och väldigt välbehövligt med tanke på allt som hänt det sista:)

Ska försöka uppdatera er under veckan om det finns wifi och så:)

Nä bäst att packa så det är klart i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0