Orkar

Känns som om jag börjar orka mer och mer nu för varje dag.

Även om jag är så trött så jag skulle kunna somna i ett dike vid 19 tiden så orkar jag ju i alla fall vara vaken och göra lite saker under dagen utan att behöva vila eller bli helt kallsvettig, hjärtat rusar eller svimfärdig! Så jag är glad att det går framåt.

Den här graviditeten och sen krocken på det har tagit väldigt mycket på mig både psykiskt och fysiskt. Och psyket tar så mycket längre tid att läka än fysiska "skador" gör.

Jag är fortfarande väldigt orolig för att det ska vara något fel på bebis och har lite svårt att njuta av att faktiskt vara gravid. För det är ju en helt fantastisk period i ens liv (när man inte spyr och mår illa) och som man ska ta vara på. Men som sagt svårt när man hela tiden är så jäkla orolig...

Får prata med min bm bär jag ska dit nästa gång.

Ikväll är Jonatan på aw och jag och Lovisa har nyss ätit lax i krämig ostsås. Så där tycker jag. Får väl en 2 av 5 typ...
Inget jag kommer göra igen.

(Bild lånad från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0