Ny bil

Har nyss kommit hem från stan. Jag och Jonatan har kollat på bil för av någon konstig anledning behöver vi en ny nu när någon klant förstört den andra...

Men det är ju så svårt. Modell, färg, pris, bensin, disel..... Blä jag spyr på det här!!

Mår mycket bättre men blir fruktansvärt matt fort så det är inga ullareds-långa-shoppingturer-idag.
Nu ligger jag i soffan och tar igen mig lite innan vi ska få lite lunch av sväeföräldrarna:)
Surströmming men jag har tur som inte kan äta det. Hihi!

Efter krocken så har Betty blivit matte beroende! Hon lämnar inte min sida och ligger på mig eller sitter i mitt knä så fort hon får chansen!

Just nu har hon slagit sig ner på magen och värmer bebis lite extra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0