ny bil!

ÅHH jag är så glad så glad så glad så du kan inte ana!!! 
 
Jag har precis ringt och beställt en sprillans ny bil. En volvo v60!
 
Den är så sjukt fin och det kommer bli toppen att åka runt i för mig jonatan, lovisa och lilla bebis!
fast den kommer inte förrän i slutet av oktober så lite väntan får det allt bli. 
 
Så nu vill det till att jag håller mig på vägen och rådjur och älgar i skogen så kommer det här gå toppen!
 
 
Så här ser den ut. visst är den superfin?! och förstå hur bra den kommer att vara när jag ska till Ullared;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade de inte vart rymligare med en V70, ja menar
Ni ska ju ha in en barnvagn o annat :) visa vagnar
Tar stor plats :)

2013-09-19 @ 15:27:52
Postat av: Ida

Vissa :)
Nej nu hörde ja hur duktigt det lät, mena inte alls
Att låta så, ursäkta :) fin bil :)

2013-09-19 @ 15:29:07
Postat av: Frida

Hej ida!

Vi har kollat på både V50 och V70 men jag tycker att V70 känns så himla stor. För stor. Jobbigt när man ska parkera osv och då tyckte vi att det här var ett bra mellanting men ändå ett bra bagageutrymme för bl.a. Barnvagnen osv:)

Och så tycker vi att den är skitsnygg;)

2013-09-19 @ 20:50:54
URL: http://fridanavarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0